Menu
Zpět na novinky a rady

Hisense a Leica Camera AG díky spolupráci posouvají měřítka
v laserové zobrazovací technologii

<strong>Hisense a Leica Camera AG díky spolupráci posouvají měřítka<br>v laserové zobrazovací technologii</strong>

Srpen 2022 – Přední světová technologická společnost Hisense a Leica Camera AG, leader v oblasti výzkumu a vývoje ultrakrátkých objektivů, uzavřeli dohodu o technické spolupráci. Obě společnosti tak položily základ pro další vývoj laserové televize pro domácí kino s novými měřítky v kvalitě vizuálního zážitku s ještě jasnějším, jemnějším obrazem a nevídaným barevným spektrem. 

Cílem tohoto dlouhodobého partnerství je spojit technologie a zkušenosti společnosti Hisense v segmentu laserových televizorů s dlouholetými zkušenostmi společnosti Leica v oblasti vývoje a výroby vysoce kvalitních projekčních čoček, a vytvořit tak mimořádně výkonnou a perspektivní technologickou platformu pro laserové televizory s projekcí na ultrakrátkou vzdálenost.

Součástí dohody je nejen závazek k společnému vývoji technologie laserové projekce, ale také závazek k poskytování silné technické podpory pro aplikace a také spolupráce při popularizaci laserových televizorů v roli domácího kina.  

Podstatou laserové projekce je použití laserových paprsků k přirozené reprodukci obrazových informací. Jako mezinárodní prémiový výrobce fotoaparátů a sportovní optiky je Leica Camera AG světovým lídrem v oblasti optických technologií a zpracování obrazu s obrovskou technologickou silou.

Vysoce kvalitní proces výroby čoček a vynikající zobrazovací schopnost produktů Leica se skvěle doplňuje s nároky a vývojovými potřebami laserových technologií pro produkty Hisense jako předního světového výrobce televizorů – včetně laserových.

Díky pozoruhodné optické technologii Leica a charakteristickému stylu obrazu dokáže laserová TV Hisense prezentovat jasnější, jemnější a detailněji vykreslený obraz. Ve spojení s mimořádně širokým barevným spektrem, kterého dovede docílit laserová projekční technologie Hisense, tak budoucnost přinese světu ohromující zážitek a doslova vizuální hody.

Společnost Hisense je lídrem v oboru laserových televizorů a už od uvedení první laserové TV v roce 2014 se soustředí na rychlý rozvoj segmentu laserové projekce a technologické inovace. Vlastní 1700 souvisejících patentů, což ji řadí mezi světovou špičku.

Podporuje globální rozvoj laserových televizorů jako nového průmyslového odvětví s cílem přinést spotřebitelům po celém světě výhody, jako je pohlcující zážitek z velké obrazovky, široký barevný gamut, úspora energie, ochrana životního prostředí a šetrnost ke zraku diváka.

Hisense nabízí už několik let laserové televizory i na našem trhu. „Nedávno jsme uvedli špičkovou laserovou TV Hisense TriChroma 100L9G a 120L9G pro nejnáročnější diváky. Má ve své větší verzi zobrazovací panel s úhlopříčkou přes tři metry a využívá pokročilou projekční technologii na ultrakrátkou vzdálenost se třemi laserovými paprsky. V pokrytí barevného spektra dosahuje absolutně nejvyšší hodnoty (107 % BT2020) a v dané kategorii je špičkový i jas až 420 nitů. S podporou zvukové kinotechnologie Dolby Atmos a reproduktory o výkonu 40 W nabízí strhující zážitek,“ popisuje Klára Štětinová, brand manažerka Hisense CZ/SK.

Vloni Hisense uvedl do prodeje první sonický laserový televizor na světě Hisense HE88L5V se špičkovým 4K obrazem a přímo ozvučeným zobrazovacím panelem podporujícím standard Dolby Atmos® Audio.  Zvuk vychází přímo z obrazovky a je o 10 % věrnější než u dosud nejpokročilejšího rezonančního televizního panelu s technologií OLED. 360stupňové zvukové pole ještě umocňuje dramatičnost promítaného obrazu bez ohledu na to, kde sedíte.

www.hisense.cz, global.hisense.com/ 
Dáváme technologiím smysl.

O společnosti:

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem smart technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Hisense je čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě.  Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Za 50 let existence společnost vyrostla v globální gigant s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.

V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, miniLED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.

Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskuteční v Kataru v roce 2022. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Inter Milan, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC. V České republice je sponzorem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.